+

Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România, cu sprijinul ECC Romania – Centrul European al Consumatorilor si al Dr. Florin Ioan Bălănică, Consultant Personal de Sănătate, a lansat campania Fii un Pacient ACTIV!, campanie de informare despre drepturile și obligațiile pacienților.

Potrivit raportului “Puterea pacienților europeni” publicat la Bruxelles, pacienții români sunt printre cel mai puțin informați pacienți din Europa, situându-se pe locul 30 din cele 50 de țări europene. Motivele pentru care România este pozitionată pe un loc codaș al topului țin de lipsa de resurse financiare, de informare și implicare a pacienților în luarea deciziilor privind propria sănătate.

Fii un Pacient ACTIV! își propune să informeze și să promoveze drepturile pacienților atât către beneficiarii de servicii medicale, cât și către personalul din sistemul medical. Astfel, campania va cuprinde informări de presă, informari directe, online marketing și workshop-uri dedicate pacienților și specialiștilor din sistemul medical. Informările directe vor fi îndreptate către pacienți, cu sprijinul asociațiilor de pacienți și asociațiilor de medici de familie, precum și către personalul din sistemul medical, cu sprijinul asociațiilor profesionale, dar și a spitalelor și clinicilor.

 

Articole recente

  • 10644828_701558459929004_6103881365331773242_n
    Cat ma costa un implant dentar?
    Posted by ecc.paac on octombrie 5, 2015

    Am decis sa imi fac implantul, dar as vrea sa stiu cat ma costa si pe ce dau banii. Ascult sfaturile prietenilor, urmaresc ofertele si comentariile de pe internet, dar nu m-am lamurit: ce aleg si cat ma costa? Este realist sa vorbim despre “garantie pe viata”? Daca esti in situatia in care iti pui […]

  • Poza studiu ape
    Studiu privind calitatea apei pentru bebeluși
    Posted by ecc.paac on august 11, 2015

    Asociația pentru Protecția Consumatorilor din România (APC România) a achiziționat 12 tipuri de apă recomandată pentru hidratarea și prepararea hranei bebelușului (Bucovina – Bebe Bucovina, Aquatique, Izvorul Minunilor, Aqua Carpatica, Humana, Hipp, San Benedetto, Jana, My Water, Voslauer Junior, Kids, Vedda) în vederea realizării unui studiu menit să atragă atenția autorităților asupra modului în care […]

  • Young doctor
    Un zâmbet pentru excelență!
    Posted by ecc.paac on iulie 16, 2015

    „Oamenii fac diferența! Empatizarea cu pacientul, renumele medicului, modul în care se comunică de la prima interacțiune cu potențialul client, sunt de cele mai multe ori elemente vitale în procesul de selecție a unei clinici medicale generaliste sau stomatologice. Cu toate acestea, un studiu efectuat de echipa noastră de la VBS – Business Solutions arată […]